הסוס הענק עליו רכבתי עורר בי תהיות: האם העקשנות שלו לא לשמוע בקולי, הנטייה שלו לסטות מהדרך ולאכול דברים שעשויים להזיק לו, מוכרת לי מאיפשהו? התברר לי שכן.
מעטים הם האנשים שניחנו ביכולת "לא לשמוע" ולהתעלם ממשפטים לגלגניים על חשבונם, ומעטים יותר הם אלו המסוגלים להתייחס בצורה חיובית לפגמים וחסרונות בחבילה האישית שלהם.
ספר העוסק בקשר בין הגנים ה'טובים' האחראיים על גאונות, ועל אלה ה'רעים' האחראיים על חריגות, ומזהיר אותנו מפני חזרה על טעות אנושית נפוצה: האמונה שכל הידע הנחוץ נמצא כבר בידינו.
ריצ'רד דוקינס טוען ברב המכר שלו, 'אשליית הא-ל', כי מקור המוסר האנושי הוא גנטי. האם הטיעון כי קוד מוסרי אינו דורש אמונה מתאים להיסטוריה האנושית ולטבע האדם כפי שבא לידי ביטוי בניסויים המפורסמים של מילגרם וזימברדו?
כששרה בוש לא היתה מרוצה משינוי הפורמט של דו"ח האשראי שלה, היא הרימה טלפון לחברה וביקשה מישהו מההנהלה. כשהיא הבינה מי עומד מהצד השני של הקו היא נתקפה תדהמה.
בתזמון מעניין, נוצרי אדוק הופך לאגנוסטיקן, ופרופסור לפילוסופיה, מאושיות האתיאיזם הבינלאומי, מצהיר לעת זקנה על אמונתו בא-לוהים. האם יש סיבה משותפת לשני סיפורי המסע המנוגדים?
בעולם בו נראה שהחוצפה היא סוג של כוח, האסרטיביות היא כישרון הישרדותי, והלקוח תמיד צודק, לפעמים רגע אחד של סבלנות ואיפוק מסוגלים לשנות את חייו של הזולת.
בחיי המקצועיים אני עוזרת לעמותות ללא-מטרת-רווח להשיג מימון על ידי הוכחת הצלחת השינוי בו הן דוגלות. השנה התחלתי לתהות מדוע לא לנצל את השיטה העסקית הזו בחיי הפרטיים.
הוא איבד את ההזדמנות הראשונה שלו לעושר אגדי, אך הוא לא אמר נואש והמשיך הלאה – על סיפור חייו המעניין של אלי ויטני והקשר שלו להחלטות שלנו לקראת ראש השנה.